sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

Taukoa ja viimesien viikkojen kesätyöt

Hetkeen en ole voinut kirjottaa,koska oon ollut kone kiellossa johtuen omasta pienestä mokasta.Kesän aikana en oo tehny oikeen mitään ihmeellistä.Linnanmäellä käyty,iisalmessa vietin juhannuksen,turussa kävin joku pari viikkoa sitte ja tällä viikolla olin mummolla,käytii korkeasaaressa ja kävin ratsastamassa torstaina,niistä kuvia myöhemmin.Sain myös pientä kesä työtä ensviikolle,tosin siitähän en saa varsinaista palkkaa,mutta saan töistä ratsastustunteja jotka kyllä tulee tarpeeseen.

Torstain ratsastus meni ihan kivasti.Ratsastin Väiski nimisellä hevosella,aijemmin olin ratsastanu vaan Weranolla,mitä nyt oon muutaman kerran vuodessa tässä parisen vuotta käynyt.
Mulla on kyllä tosi huono istunta ja pohkeenväistötkin meni tosi huonosti joka on siis aika huolestuttavaa :D
Keskiviikkona lähden korialle siis tonne tallille ja sieltä palattua on noin viikonpäästä mun äidin ja sen miehen häät,eli eipä tässä kesällä nyt oikeen muuta enää ole.Voisin jotain videota tehdä jos joku haluaa.
Värjäsin myös muuten hiukset sinisiks tässä vähän aika sitte..

nykyää ihan koko siniset 



en muista mitä nää oli mutta rakastuin! Ihan hurjan söpöjä






Nääkin oli aivan ihania,tommonen heppa olis kyllä hieno 



Tässä jellonan poikasten äiti.Lasin takaa oli tosi huono kuvata







Kuvat on omalta osalta tosi edustavia taas vaihteeks.



1 kommentti:

  1. Moikka! Sut on haastettu osoiteessa www.iddejacoda.blogspot.fi, postaus 10 :)

    VastaaPoista