torstai 3. heinäkuuta 2014

Kun ei voikkaan olla enää varma mistään.

Tää postaus ei käsittele paljoo hevosia.Sen verran sanon,että Sonilla en oo nyt voinu muutamaa viikkoo ratsastaa ja oon vaa käyny kärryilemässä Veenalla,joka on ravuri sh ja repalla joka on ex ravuri lv,ullalla myös ratsastin jokunen vk sitten ja veenalla kävin ratsastamassa tälläviikolla.

Mutta joo.En oo jaksanu kirjottaa mistään aiheesta mitään,tein sen videon pari vk sitten missä kerroin millä värjään hiukset ja se video tosiaan löytyy edellisestä postauksesta.Oon ollu nyt viimeset päivät aika sulkeutunu ja vaan pohdiskellu asioita.
Mulla on tullu ajatuksia toisenlaisia ihmisiä kohtaa ja oon joutunu punnitsee ja miettii asioita paljon eri kanteilta,tästä seuras myös jatkuva pahoinvointi,oksettava olo jne,jonka takia en oo jaksanu oikeen tehdä mitään,liikaa stressii ni elimistö ei jaksa.Onneks sain eilen puhua Saran kanssa niin vähän helpotti,mutta silti arveluttaa asiat.Tää on sellanen asia ja tilanne,josta en oo koskaa ennen puhunu,okei mulla ei oo koskaa ennen tullu tällästä tilannetta vastaan,en oo valmis muutenkaa puhumaan siitä ns.'julkisesti' joten yritän vaan selittää asian blogissa niin,että mulla on nyt paljon mietittävää,pohdittavaa,asia x vaivaa mua ja en ehkä hetkeen tee videoita tai kirjottele.Ainut oikeestaan mikää saa mut unohtamaa tän asian ja ehkä jopa tän ihmisen on hevoset,koska siellä pää tyhjenee kokonaa kaikesta muusta.Ei tarvi miettiä mitään turhaa,keskityt vaan niihin eläimiin,jotka on aitoja,ne ei kiertele tai kaartele eikä valehtele.Joskus jopa 'kertoo' asiat ihan suoraa!


Ehkä tähän nyt tuliki vähän heppahöpinöitä mutta ei voi mitään,koska faktahan on se,että Soni on mulle tällä hetkellä tosi tärkee,enkä vois kuvitella että yhtäkkii sitä ei oliskaan mukana mun elämässä.Eihän se ole mun oma,enkä mä ole Sonia tuntenu kun vasta helmikuusta asti,mutta silti se on tullu mulle tosi tärkeeks näinkin lyhyessä ajassa<3

Mulle saa toki laittaa edelleenkin niitä videopostaus/postaus toiveita ja kysymyspostauksen teen jos niitä kysymyksii tulee,itseasiassa niitä vois tän postauksen kommentteihein laittaa tai vaikka Askii,kuhan sitten siihen kysymyksen perää laittaa,että ne kysymykset on siihen kysymyspostaukseen :D

Eilen käytii Miljankaa ottaa vähän kuvia ulkona (yhteensä vissiin 500kuvaa,joista kyllä puolet oli sen ja puolet mun) :D En ymmärrä,koska silti musta ei löytyny mitään hyvää kuvaa jonka voisin laittaa profiilikuvaks ja pakkohan sieltä nyt joku oli laittaa mutta epäonnistunu sekin :D Ehkä tää mun olotila alkaa kohta helpottaa ja nää ajatukset rauhottuu ja pystyn jo käsitteleekkin asioita ihan ok.

Huomenna on Summer up,joten kaikki 'murheet' unohtuu sitten pariks päiväks!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti