maanantai 5. toukokuuta 2014

Jokaisesta hevosesta ja ratsastajasta löytyy kyllä se sisäinen koulutuuppari!

Sen meinaan huomasin tänään. Olin Sonilla ja Sompan om ja yhden varsulin om piti mulle tunnin.Voi että oli palkitseva tunti ja huomasin kuinka tunnin lopussa alkoi näkymään tuloksia ja Soni meni ihan kivojaki pätkiä kivasti taipuneena ja myötäs hyvin,takapäätä saatii välillä myös vähäsen paremmin mukaa mutta siinä onki sitte enemmän työtä.En jaksa kirjotella oikee enempää,mutta tässä kuvia poninkanssa touhuumisesta ja Sompankanssa menosta.Oon enemmän ku tyytyväinen tän päivän ratsastukseen ja nyt lihakset huutaa hoosiannaa! :D


musta tuntuu,että to huppari saattaa vähän lihottaa mua tos kuvassa :'D



meinas poni keulii ympäri..





Alkukankeutta havaittavissa?
Mutta koska pelkkä tuuppailu on tylsää,täytyy hevosen välillä keksiä omaa kivaa esim..puskaan vienti



Ettei nyt kuitenkaa tää mee pelkän hehkutuksen puolelle ni tässä kuvia miltä meno näytti alussa.




 Hih,siitä se lähtee,oon kyllä tammaa tosi tyytyväinen,parista alakuvasta vähän osviittaa miltä meno alko ajoittain näyttämään,tosin vaan pienissä erissä mutta kuitenkin :)







1 kommentti:

  1. Kivan oloinen blogi ja söpö heppa. Kuten jo sanoitkin, ulkoasu on vaiheessa ja sen huomaa :) mutta muuten kaikin puolin kiva blogi

    VastaaPoista