maanantai 12. toukokuuta 2014

Maasto humputtelua ja muuta..

Tänää olin taas Kian ja Roosankaa maastossa,ite menin Sompalla.Somppa taas aluks kuskas mua parille pelolle mutta sitte vaihdettii niin,että ite menin Repan takana niin Somppa lopetti aika äkkiä sen ojii ja pelloille kyttäämisen.Mentii aika rento maasto eikä siitä oikeestaan enempää.

munmielestä Soni näyttää ihan inkkarihepalta tässä :D
Maastoilunjälkee rohkenin _ison_ Emt hevosen selkään kun harkinnassa nyt olis jos sillä kävisin kerran kokeilee maastossa.Tää hevonen on kyllä aivan ihana mutta ei yhtään mun tyyppiä,kun on niin iso ja jykevä.voisihan sillä silti sen maaston käydä kokeilemassa kun ei kuulema ainakaan täysiä mee niin ois vissii ihan turvallinen.Pitää nyt vielä miettiä uskallanko :D


todella edustava tää ratsastaja,laiteta kuitenki jännityksen piikkii :D


ja erittäin järkevästi ajateltuna kannatti lähteä pitkillä ohjilla kotiinpäin kun hevonen oli vielä selvästi sitämieltä,että sinne kotiin mennään..
Jooh,ei tuo Emt nyt kovaa puksuttanu vaikka vähän kotia päin mua kuskaski ku ei ollu ohjia kunnolla kädessä.Tollanen sulonen pallero! :)

Tässä on muuten tää meidän uus koira Tauno,Taukki,Tane yms.

Mun meikki tilaukset tuli muutes tuolta Iyouwebuylta,eli tilasin sietä itelle semmosen 120 värin shimmer+matte paletin ja on tosi hyvä.Mulla on tubessa parempi esittelyvideo niille kaikille meikeille mitä sieltä tuli,mutta tässä alempana pari luomivärii mitkä oon tällä paletilla tehny.Ite tykkään ainaki ku saa nyt kesäks tehtyy kaikkii värikkäitä meikkejä! :)



en tiedä miks mutta tässä vasemmassa silmässä vissii salamavalo häikässy jotenki..





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti