sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Postailuaa..

En oo taas about viikkoon postaillut mitään,koska ei oo ollut asiaa ja en oo jaksanut.Sonillakaan en oo ehtiny käydä tälläviikolla,mutta eilen kävin sitten liikuttamassa Ee:n Miljankanssa.

Mulla oli tossa viimeviikonloppuna hius projekti,koska kyllästyin näihin pelkkiin mustiin.Vaalensin sitten latvoja ja etuhiuksia,sekä tämän lyhyen sivun.

Oh god kuinka kaunis ilme! Mutta juu,kuvassa on saatu vetyperoksidi myrkky päähän.
Tämän jälkeen hiukset näyttivät tältä
Näillä hiuksilla sitten seuraavana päivänä kouluun ja koulusta suoraan lahteen Miljankanssa ostamaan mulle hiusväriä.....
Tota pinkkiä aloin sitten tunkemaan hiuksiin ja lopputulos näyttää tältä.Ja joo kuvissa mun hiukset näyttää varmaan siltä et niitä ois uitettu viikko rasvassa ja ei ois pesty vuosiin,koska aamulla otettu kuva+en ole hiuksia harjannut tässä ja en oo hoitoainetta niihin nyt laittanut+pinkki vähän haalistunut eli sen takia hiukset on aivan kamalan paskasen näköset :D


Tosiaan,ihan omin pikkukätösin tän väriprojektin oon tehnyt ja yleensäkkin hiukset värjään ihan itse.Koskaan en siis ole kampaamoissa käynyt värjäämässä hiuksia vaan aina äiti on mulle värjännyt ja nyt parivuotta oon itekkin värjäillyt.Nykyään värjään sitten ihan itse aina hiukset ja kun tiedän mitä teen niin väristä tulee sitten semmoset millaset niistä haluan. 
Tämä flamingon pinkki on siis shokkiväriä ja semmosessa oisko 70ml suoraväri.Oon ostanut tuon siis Hairlekiinistä (kampaamo) ja makso 14e.Tätä pinkkiä oon käyttänyt monta vuotta ja oon todennut tuon todella hyväksi väriksi ja pysyy suht kirkkaana monta pesua vaikka joka kerta tottakai haalistuukin,mutta väri ei kuitenkaan kulahda.

Perjantaina olin Miljankanssa lahdessa ja kuvia ei ole syystä,että kameraa en raahannut mukaan.Ois varmaan ollut mun kameran loppu siinävaiheessa.Oli ihan kivaa,porukkaa oli paljon ja kaikilla oli varmaan hauskaa.Vaikka meno alko iltaakohden 'vähän' villiintyä ja lähteä osalla lapasesta,sekä virkavaltakin alko ramppaamaan paikalla,meni kaikki omalta osalta ihan hyvin ja ei tullu mitään hämminkiä.Miljankaa lähdettiin linkulla joskus yhdentoistamaissa takasin Nastolaan ja mentiin kotiin.
Eilen sitten oltiin tallilla Miljan ja henkilön x kanssa ja tässä muutama kuva.

 (c) Minä
 (c) Milja

 (c) Milja










1 kommentti:

  1. Tosi kiva postaus ja ihanat hiukset :)
    www.munomatosisoma.blogspot.com

    VastaaPoista