perjantai 14. maaliskuuta 2014

Pitäis varmaan ottaa itseäni niskasta kiinni ja..

Alkaa panostamaan siihen koulunkäyntiin.
Niinkun viime videopostauksessa jo sanoin hain sinne Jopo-luokalle.Noh arvatkaapa olinko yks niistä kymmenestä jotka reilu paristakymmenestä hakijasta sinne pääs? Empä tietenkään.Pääsin kyllä varasijalle,mutta eipä paljoo lohduta kun se luokka on niin 'suosittu' etten usko että kukaan sitä paikkaa peruu.Täytyy vaan toivoa,että joku muuttaa tms,että saisin sen paikan :D Mulla on meinaan todella suuret mahdollisuudet jäädä luokalle kasilla ellen ala oikeesti panostamaan ihan 110% ja saamaan lisää tukiopetuksia,lukitunteja ja pienemmässä ryhmässä opiskelua,joka ei valitettavasti normaaliluokalla onnistu.Kyllä muutamia kertoja kuussa pääsee tukiopetuksiin,mutta se ei vaan riitä mulle. En pysty keskittymään isossa luokassa ja hermostun tosi nopeesti asioihin,jos en vaikka saa apua johonkin tehtävään ja muut hälisee.Syvennyn usein omiin maailmoihin kun en jaksa perehtyä vaikeaan tehtävään ja siitä san sitten kamalat huudot opettajilta.Itse kun en tälle asialle mitään voi.

Koulun käynti ei muutenkaan kiinnosta ja myöhästelyjä sekä poissaoloja on ollut viimeaikoina vaan entistä enemmän,kokeisiin lukeminen on nollaantunut täysin ja kavereitakaan en oikeestaan jaksa nähdä.Ainut mitä oon nyt viimeviikot tehnyt on ollut siinä,että nukun ja oon koneella niin ja ramppaan jääkaapilla :'D Koulussa oon ollut parin viime viikon aikana ehkä 5-6pv,koska oon ollut tosi paljon oikeasti kipeänä.Voi osaks myös johtua tressistä tms.Ainoa paikka missä pystyn unohtaa kaiken ja nollata ajatukset ja siirtyä ihan toisiin maailmoihin on hevostalli.Siellä keskityn ihan kokoajan siihen hevoseen ja ratsastaessa en suo sekunin murto-osaakaan muuhun ajatteluun.

Viimeviikkojen wilma merkinnätkin on suurinosa tällässiä
31: Milla myöhästyi 
6
1: Milla kipeä


61: Milla kipeä /  
11: Nukkui pommiin. 
11: Luvaton poistuminen koulun tilaisuudesta, toistuva opettajan ohjeiden huomiotta jättäminen. Jälki-istunto, joka toteutetaan oppilaan kanssa sovittavalla tavalla.
41: Milla kipeä 
31: Myöhästyminen nukkumisen takia /
2: Korvaa myöhästymisiä viikon ajan läksyparkissa. /Myöhästyminen nukkumisen takia /
1: Kirja ja vihko kotona. Vaikeuksia keskittyä työntekoon.

Huoh ja tota litaniaa jatkuu vaikka kuinkapaljon!En ymmärrä mikä mulla on,yksinkertasesti oon vaan henkisesti tosi väsyny,koulussa en jaksa keskittyä enkä muuallakaan ja haluan vaan olla yksin kotona ja nukkua.Ainut mikä mua piristää on Milja.Miljankaa on aina hauskaa vaikka ois kuin kamala päivä ja sen jutut saa aina nauramaan!Onneks mulla on maailman paras serkku<3! 

Elän pilvilinnoissa,mut ei mua tartte puottaa alas
Jaa ne mun kaa...ja elämä ois helpompaa..?
Ei sydän siitä kuole jos sitä vähän naarmuttaa
Neki arvet voinee joskus ajan kanssa paikata..

Mietin vaan ehkä liikaa ja suunnittelen kaikkea ja sitten petyn?Nojaa empä tiedä.Yhden ihmisen ajattelemiseen menee kaikki 'ylimääräen energia' ja voivottelen vaan kun asiat ei liiku suuntaan eikä toiseen,mutta itse en kuitenkaan tee yhtään mitään.Mutta tätä se elämä on :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti