maanantai 17. helmikuuta 2014

Tää on kaunis päivä, mä oon onnellinen

About viikkoon ei oo tullut postausta joten nyt ajattelin tehdä,koska on aikaa.Olen siis taas kipeänä ja tälläkertaa laatottamassa kotona.Huomenna ois estevalmennus mutta jos ei tämän päivän aikana ala mennä tauti ohi niin tuskin valmennukseenkaan pystyn mennä.
Mulla oli eilen synttärit ja jee,täytin 14v ja olen jo iso tyttö! Eivaa,tunnen itseni vieläkin samaks ihmiseks henkiseltä iältäni kuin olin vuosi sitten..tai pari kuukautta sitten :D 

Poistin vahingossa varmaan ainakin 300kuvaa kamerasta joita ei ollut koneella vielä ja (vähänkö v*tuttaa nyt!) Synttäreiltä oli tosi paljon kaikkia hienoja kuvia mutta nyyh,eipä ole enään :( 

Perjantaina olin Miljankanssa ja leivottiin muffinseja lauantain synttäreitävarten.Sitten lähdettiin illalla\yöllä vielä hillumaan pihalle ja meninkin Miljalle yöks.Taisiis ei edes pitänyt mennä mutta en jaksanut enää raahautua kotiin joten jäin tuonne sitten. Lauantaina Milja tuli meille yöks ja eilen ei sitten tehty oikein mitään ihmeellistä.Veli tuli mummonsakanssa käymään meillä ja sitten lähdin Miljankanssa käymään Kärkkäisellä ostamassa mulle uutta kännykkää.








 Lauantai aamuna käytiin vielä vähän kuvailemassa kun olin saanut laitettua itseni jne.



Tässä vielä vähän lahjoja






 Pakko vielä laittaa synttärikakusta kuva :_D Tosin tuo alaosa tuosa kohdasta vähän epäonnistui kun jäi tolleen 'rösöseks' ja otin siltäpuolelta just sen kuvan :D Valkonen kakku siis tämän vuoden synttäreiltä ja pinkki viime vuoden.Mun mielestä ulkonäöllisesti onnistuneempi kakku kuitenkin oli se viimevuoden kakku.






1 kommentti: